Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

Sorglösa dagar

Av mallgrodan - 21 maj 2014 09:15

Är inne i ett fantastiskt flow just nu. Behöver egentligen inte oro mig för något alls. Kan jobba lite som jag vill och pengarna rullar ändå in. Livet är helt enkelt underbart.


Ska man klaga på något (och de måste man ju), så är det att det är valår. Tycker det är besvärligt att veta hur man skall välja. Särskilt svårt tycker jag det är med EU-valet..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mallgrodan - 19 februari 2014 09:42

Ibland fastnar man i livet och vardagen känns grå. Då gäller det att minnas de härliga dagarna. Man vet aldrig vad man finner runt nästa hörn!   ...

Av mallgrodan - 4 februari 2014 17:37

Kan verkligen förstå den frustration som många "fattiga" svenskar känner. Det är helt fasansfulla priser på många sms lån, ibland flera 1000 procent ränta. Sådanna lån borde helt förbjudas eller åtminstonde bli mycket billigare. Problemet är att det ...

Av mallgrodan - 4 oktober 2013 14:26

Börjar bli trött på den politiska handfallenheten. Tycker det är hög tid av vi börjar organisera oss som våra förfädrar gjorde. Är vi bara tillräckligt många som kan vi få till förändring utan problem. Mer makt åt folket!   Ett exempel ur verklig...

Av mallgrodan - 16 februari 2013 18:13

Fattar inte hur man tror att det skall kunna bli maktskifte i Sverige med en sådan oordning i leden. Tråkigt att se hur Lööf inte gör bättre ifrån sig i de opinionsmätningar som genomförts. Verkligen en urbota inskränkthet som man uppvisar. Själv tro...

Av mallgrodan - 12 september 2012 13:20

Planerar att resa iväg på en skidtur i slutet av året och nu hoppas jag kunna hitta lite trevliga kläder. Dessutom behöver jag uppgradera min skidutrustning som varit densamma sedan mitten av 1990 -talet (lite överdrivet, men det är så de känns iblan...

Presentation

Hej, kul att du valde att besöka just min blogg om Odd Molly. Här skriver jag om ditten och datten, men mest om kläder och då inte minst om Odd Molly. Annars är jag mest som de flesta andra människor äter, sover, jobbar, äter sover, osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards