Alla inlägg under september 2012

Av mallgrodan - 12 september 2012 13:20

Planerar att resa iväg på en skidtur i slutet av året och nu hoppas jag kunna hitta lite trevliga kläder. Dessutom behöver jag uppgradera min skidutrustning som varit densamma sedan mitten av 1990 -talet (lite överdrivet, men det är så de känns ibland). Står och väljer mellan ett par varumärken som jag tror är bra, men sen är tyvärr inte all skidutrustning särskilt snygg. Massor med självlysande färger på skidor och pjäxor, känns inte särskilt kul.


Verkar inte finns så väldigt många olika butiker online som säljer utrusning till skidåkare. Hittade en sida som heter skidkläder.nu , där man listar olika onlinebutiker med skidkläder, men tyckte det var lite väl litet utbud. Så tar gärna emot lite tips och förslag på var man kan köpa skidkläder, någon som vet?
 
 

Presentation

Hej, kul att du valde att besöka just min blogg om Odd Molly. Här skriver jag om ditten och datten, men mest om kläder och då inte minst om Odd Molly. Annars är jag mest som de flesta andra människor äter, sover, jobbar, äter sover, osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards